Close

Izzivi in spletno poslovanje v času koronavirusa

Koronavirus je v naša življenja in poslovanja zagotovo prinesel veliko pretresov, izzivov ter sprememb. Čez noč smo doživeli prej nevidene spremembe, se morali privaditi, da dodatno umivanje rok nikoli ni odveč, in spoznati, kako odvisni smo od naših bližnjih ter kako pomembne so zapovedi #ostanidoma.

Čeprav je bil ta čas poln izzivov, neznank in strahu, ga je marsikdo preživljal v dobrem duhu in zdravem telesu, verjetno pa smo vsi postorili marsikaj, za kar prej ni bilo časa. Konec koncev smo te tedne lahko preživeli v ozkem krogu najdražjih in se – tako kot prej prepolna mestna središča – vrnili k sebi.

Marsikdo pa je doma grizel nohte, nevedoč, ali bo naslednji mesec še imel službo oz. ali bo njegovo podjetje preživelo. Nekateri so torej morali popolnoma zapreti svoje proizvodnje, salone, kavarne in hotele – globalna ekonomija trpi neverjetne posledice, številni podjetniki in gostinci pa si belijo glavo, kaj še pride. Po drugi strani pa si trgovci, proizvajalci medicinske opreme in zaščite, farmacevtska industrija, spletni prodajalci in še kakšne panoge lahko obetajo več kot odlične rezultate v tem kvartalu.

Celotna situacija je vsekakor nevsakdanja in podjetja, ki beležijo stagnacijo ali izgubo, razumljivo čutijo krč in do nadaljnjega preklicujejo številne storitve, naložbe in drugo. Nekateri pa so zavihali rokave in se lotili marketinških projektov, prenove vsebine ali celostne grafične podobe; pripravljajo se gradiva in oblikujejo strateške poti za nepredvidljive čase, ki so še pred nami.

Številni pa so se odločili krizo premostiti tako, da so svoje poslovanje v celoti ali delno premestili na splet – z dobrim dobaviteljem naj bi bilo to možno že v nekaj tednih. Z ravno tako dobrim dobaviteljem prevajalskih storitev je to spletno stran mogoče pripraviti v več jezikih in naenkrat zajeti ciljne skupine v različnih krajih. Če na svoje spletišče dodate še kakšen jezik, se lahko vaš promet vrtoglavo poviša in se vam bo vložek v prevod in lokalizacijo vsebine zdel več kot dobra investicija. Predstavniki podjetja HubSpot sicer niso razkrili točnih številk, a so namignili, da so z dodajanjem zgolj nekaj jezikov zabeležili vrtoglavo donosnost naložbe v višini več tisoč %. Zgolj v premislek, če ne bi že sedaj svojo spletno stran popestrili z angleško, nemško ali hrvaško različico – verjetno vam bo ta minimalna investicija prinesla ravno to, kar potrebujete, da vaše poslovanje zaživi in celo doživi razcvet.

Spodbujamo vas torej, da ste v teh časih proaktivni, ustvarjalni in pozitivni. Izkoristite ta čas izzivov za preobrazbo, preobrate in nove projekte ter naložbe.

Ekipa GORR pa je tu za vas, da vam na tej poti nudi strokovno prevajalsko pomoč.